height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

פרויקט נס ציונה / רחובות

מיקום: נס ציונה / רחובות
זכויות במתחם: באזור השפלה, בדגש על השטחים הסמוכים לרחובות ולנס ציונה, מצויות כמה מעתודות הקרקע האחרונות במרכז הארץ
ייעוד: התכנון: כ-5,000 יחידות דיור ומבני תעסוקה ושירותים, לצד פיתוח שמורות טבע ונוף
סטטוס תכנוני: תמ"א 35/4

פרטים נוספים על הפרויקט

  • תמ"א 35/4 עיקרו של שינוי 4 לתמ"א 35 הנו יצירת מתווה תכנוני המאפשר צפיפות עירונית גבוהה הנשענת על יתרונותיו של מרחב עירוני צפוף השינוי  מתמקד באיכות  סביבת המגורים ובצפיפות המגורים בכל סביבת המגורים (הברוטו), ולא בשטחי המגורים לבדם (הנטו), כפי שהיה נהוג עד כה. הגדלת הצפיפות בברוטו ולא בנטו, מאפשרת התייחסות לסביבת המגורים כמכלול ותוספת משמעותית של יח"ד במרחב התכנית , ללא העלאה משמעותית של הצפיפות במגרשי המגורים עצמם. השינוי מבקש לייצר סביבות מגורים קומפקטיות, אינטנסיביות, מרובות שימושים והמשכיות, הנשענות על מרחב ציבורי מרושת ורציף ,עשיר בהזדמניות ושירותים בקרבת הבית . על פי תפיסה זו, המדיניות קובעת הנחיות ליצירת צפיפות מרחבית גבוהה, המהווה סף כניסה לתחבורה ציבורית איכותית, שירותים ותשתיות הנדרשים בסביבת הבית ,וצפיפות נמוכה יחסית בסביבת  המגורים המיידית ,המאפשרת גיוון בטיפולוגיות בנייה ועירוב שימושים. לאחר תכנון רב שנים, תוכנית המתאר אנ"מ גבעות הכורכר סוף סוף הגיעה לשלב הסופי בוועדה הארצית. התכנון: כ-5,000 יחידות דיור ומבני תעסוקה ושירותים, לצד פיתוח שמורות טבע ונוף. המשקיעים, שחיכו זמן רב לרגע הזה, אופטימיים מתמיד. באזור השפלה, בדגש על השטחים הסמוכים לרחובות ולנס ציונה, מצויות כמה מעתודות הקרקע האחרונות במרכז הארץ שעתידות – כך לפי תוכניות שנמצאות בשלבי תכנון שונים – לשנות את ייעודן (החקלאי לרוב) ולעבור הפשרה לבנייה שתאפשר להקים עליהם שכונות מגורים חדשות, שטחי מסחר ותעסוקה, מתחמי תיירות, ועוד. דוגמה לעתודת קרקע כזאת, שבאחרונה צלחה נקודת ציון משמעותית, היא "מתחם G", בחלקה המערבי של רחובות, מדרום לשכונת הווילות היוקרתית גינות סביון ומצפון לאזור התעשייה הורוביץ. במתחם זה ובעוד כמה ספורים ברחובות (מתחמים B ו-F) ובנס ציונה, צפויות להיבנות בשנים הקרובות כ-5,000 יחידות דיור חדשות – כולן בבנייה רוויה המשקיפה על השטחים הפתוחים, עד לחוף פלמחים. מה שסיפק את זריקת העידוד לשטחים אלה הוא החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז מהעת האחרונה, אחרי מסכת ארוכה של תכנון ודיונים, לאמץ את תוכנית אנ"מ גבעות הכורכר (תממ /37/21/3). התוכנית, החולשת על פני 5,200 דונמים בשטחי הערים רחובות, נס ציונה והמועצה האזורית גן רווה, צפויה לזכות בשנה הקרובה גם באישור הוועדה הארצית, אחרי שתצלח את שלב ההתנגדויות. ומשזה יקרה – שווי הקרקעות שבתחומה המיועדות לבינוי, צפוי לזנק במאות אחוזים.
No items found

מה זאת השבחת קרקע?

איתור הקרקע

האנליסטים של "זמרת הארץ" מנתחים את היצע הקרקעות הקיים והמיועד לבנייה ובוררים מתוכו בפינצטה את עסקאות ההשבחה המתאימות להשקעה.

 

יציאה לדרך

העסקה מתבצעת בשלב שבו הקרקע מיועדת אך עדיין לא מאושרת לבנייה בפועל, ונכנסת לתהליך של השבחה והבשלה בכל שלב על ציר הזמן.

קצירת הפירות

לאורך התקדמות תוכנית הקרקע עד לבנייה, ניתן לממש את ההשקעה הראשונית בכמה תחנות בדרך, וליהנות מפירות ההשקעה בהתאם לשלב המימוש.

השבחת קרקעות - למי זה מתאים?

לבעלי הון עצמי

מי שיש להם הון עצמי בסך של 100 אלף ש"ח ומעלה, המתעניינים באלטרנטיבות השקעה לטווח בינוני וארוך

למשפחות צעירות

הורים צעירים, המבקשים לייצר פוטנציאל לתשואה עתידית שתאפשר להם לדאוג לכל ילדיהם

למעוניינים בפיזור

בעלי תיק השקעות מגוון, המחפשים אלטרנטיבות השקעה ומבינים את הפוטנציאל שבהשבחת קרקע

לפנסיה שלכם

למעוניינים באלטרנטיבה נכסית נוספת לביטחונם ולהבטחת העתיד שלהם ושל משפחתם

זמרת הארץ

ברוכים הבאים אל זמרת הארץ זמרת הארץ מקבוצת ראדיסון מתמחה באיתור עסקאות השבחת קרקע ובהשקעה בהן, תוך שיתוף בעלי הון עצמי בהשקעותיה. הקבוצה הוקמה על ידי מומחים בעלי יותר מ-30 שנות ניסיון בתחום הנדל"ן להשבחה, ומתמקדת בניהול עסקאות נדל"ן בעלות פוטנציאל תשואה גבוה במיוחד. השקעות בנדל"ן – ובנדל"ן פיננסי במיוחד – דורשות מומחיות ושיקול דעת. לפני כל השקעה נערכות בדיקות מקיפות של הקרקעות המיועדות לבנייה עתידית, על ידי טובי המהנדסים והשמאים, במטרה להעריך את הפוטנציאל של כל עסקה. אם הבדיקה מצביעה על פוטנציאל גבוה, הקבוצה משקיעה בנכס – ומציעה ללקוחותיה …

קרא עוד
סגירת תפריט
דילוג לתוכן