height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

אבן יהודה – מתחם 9 עירוב שימושים

מיקום: אבן יהודה
זכויות במתחם: עירוב שימושים
ייעוד: מגורים, מסחר ותעסוקה
סטטוס תכנוני: הופקדה תוכנית מתאר בתנאים

פרטים נוספים על הפרויקט

הישוב אבן יהודה הופך במהרה לאחת מהנקודות החמות להשקעה בנדל"ן. עם מאות דירות סטודיו בתכנון בדרום היישוב, בשווי מוערך של כ 2.3 מיליון לדירה, רכישת הקרקע בתהליך התכנון היא השקעה חכמה שצפויה להניב תשואות של כ – 150% תוך שנים ספורות. תוכנית המתאר של אבן יהודה, אשר משלשת את כמות התושבים בישוב, הופקדה בתנאים וכוללת מתחם עירוב שימושים חדש עם מאות דירות קטנות, לצד מסחר ומשרדים בכניסה הדרומית ליישוב (מתחם 9). כיום ישנה הזדמנות לרכוש את הקרקע בזול, לפני אישור התוכנית ולפני עליות המחירים הגדולות שצפויות. חברת זמרת הארץ יוצאת עם פרויקט חדש לשיווק ורוכשת כ- 10 דונם קרקע במתחם 9 , עליה מתכננת המועצה אבן יהודה לאשר בניה של מאות דירות סטודיו ושטחי מסחר ומשרדים בשנים הקרובות. ע"פ תוכנית המתאר הכוללנית של אבן יהודה במתחם החדש יבנו בניינים המורכבים מקומת מסחר, 2 קומות משרדים ו 5 קומות מגורים של דירות סטודיו. משקיעים אשר ירכשו את הקרקע היום, בעודה אינה זמינה לבנייה ובמקביל לתהליך התכנוני, צפויים להרוויח כ- 150% בקרקע טרם הבנייה ומעל ל- 1,000,000 ₪ בהגעה לדירה.

אבן יהודה ותוכנית המתאר – נתונים:

אבן יהודה ממוקמת בצמידות ובמרכזם של כמה מהישובים המבוקשים והמוכרים ביותר באזור השרון אשר יוצרים רצף מגורים ביניהם בשטח שבין נתניה לרעננה. הישוב מתאפיין בחתך סוציו אקונומי גבוה במיוחד (9 מתוך 10) והביקוש למבני מגורים ודירות בישוב מרקיע שחקים. תכנון ותוספת הדירות הקטנות ליישוב בא לתת מענה על החוסר האדיר בדירות קטנות ובפתרונות דיור לצעירים בני הישוב אשר רוצים לגור בסביבה ולעבור לדירה משלהם.

כיום, הישוב אשר מונה כ- 14,200 תושבים (2018) מתוכנן לגדול לכ- 47,000 תושבים בהתאם לתוכנית המתאר של המועצה (תוכנית 457-0497610) ובעצם יותר מלשלש את עצמה. משמע, בימים אלו אבן יהודה נמצאת לפני תנופת פיתוח משמעותית ביותר והשקעה בקרקעות בתכנון באבן יהודה היא השקעה חכמה ובטוחה, במיוחד במתחם 9.

הרווחים המשמעותיים בפרויקט:

כחלק מתנופת הפיתוח, מתוכנן מתחם עירוב השימושים (מתחם 9) במיקום אסטרטגי בדרום הישוב, בסמיכות לעורקי תחבורה, כביש 4, כביש 553 שמוביל ומחבר במהירות לכביש 2, תחנת הרכבת בית יהושע ולמתחם חנה וסע החדש שמתוכנן כחלק מהמתחם ויוציא שאטלים לרכבת ולמטרו העתידי.

עירוב שימושים ודירות סטודיו – מודל התכנון המצליח:

מיקרו דירות בצמידות למרכזי עבודה ובילוי הם הדבר הבא בישראל. הן מאפשרות לצעירי המקום לרכוש דירות קטנות בתקציבים נמוכים יותר, לגור קרוב לעבודה (מתאימות לרווקים אנשי הייטק ועוד). דירות שכאלו במתחמי עסקים הם Win – Win  לכל המעורבים, בין אם זו העירייה שמרוויחה ארנונה מהעסקים הרבים ומפעילה את האזור גם בלילה (תושבים שיגורו במתחם) או בין אם אלו היזמים ובעלי דירות הסטודיו ידועות כדירות הנמכרות במחירים גבוהים יותר פר ומטר ובעלי שכירות גבוהה יותר באופן יחסי מדירות גדולות – עובדה אשר הופכת אותן למועדפות ע"י משקיעים אשר מעוניינים בתשואות גבוהות משכירות. מודל עירוב השימושים כבש את המדינה בדיוק מהסיבות האלו. כך בחדרה, רעננה הרצליה, אשדוד, נשר, כפ"ס, ת"א ועוד אין ספור מתחמי עסקים ועירוב שימושים.

חברת זמרת הארץ החלה לשווק במחירי פריסייל חסרי תקדים את הזכויות לדירות הסטודיו – פנו עוד היום לחברת זמרת הארץ למידע נוסף והצטרפו לפרויקט הבא שלכם!

*התמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. הקרקע אינה זמינה לבנייה.
  • תוכנית מתאר שהופקדה בתנאים
  • צפי רווח 150% טרם בנייה
  • צפי רווח 1,000,000 ₪ בדירה
  • קרקע לדירות סטודיו מבוקשות
  • קרקע פרטית
  • רישום מלא בטאבו על שמכם
  • הסכם שיתוף
  • מיקום מרכזי בשרון
  • גישה נוחה לכבישים 4,553 ו -2.
  • קרבה לרכבת בית יהושע
  • מתחם חנה וסע
  • קרבה למתחמי פנאי ובילוי
  • קידום ואינטרס המועצה
  • ליווי משרד עו"ד
  • שמאות מקצועית תקן 22
  • מכירה מוקדמת בתנאים מיוחדים
No items found

מה זאת השבחת קרקע?

איתור הקרקע

האנליסטים של "זמרת הארץ" מנתחים את היצע הקרקעות הקיים והמיועד לבנייה ובוררים מתוכו בפינצטה את עסקאות ההשבחה המתאימות להשקעה.

 

יציאה לדרך

העסקה מתבצעת בשלב שבו הקרקע מיועדת אך עדיין לא מאושרת לבנייה בפועל, ונכנסת לתהליך של השבחה והבשלה בכל שלב על ציר הזמן.

קצירת הפירות

לאורך התקדמות תוכנית הקרקע עד לבנייה, ניתן לממש את ההשקעה הראשונית בכמה תחנות בדרך, וליהנות מפירות ההשקעה בהתאם לשלב המימוש.

השבחת קרקעות - למי זה מתאים?

לבעלי הון עצמי

מי שיש להם הון עצמי בסך של 100 אלף ש"ח ומעלה, המתעניינים באלטרנטיבות השקעה לטווח בינוני וארוך

למשפחות צעירות

הורים צעירים, המבקשים לייצר פוטנציאל לתשואה עתידית שתאפשר להם לדאוג לכל ילדיהם

למעוניינים בפיזור

בעלי תיק השקעות מגוון, המחפשים אלטרנטיבות השקעה ומבינים את הפוטנציאל שבהשבחת קרקע

לפנסיה שלכם

למעוניינים באלטרנטיבה נכסית נוספת לביטחונם ולהבטחת העתיד שלהם ושל משפחתם

זמרת הארץ

ברוכים הבאים אל זמרת הארץ זמרת הארץ מקבוצת ראדיסון מתמחה באיתור עסקאות השבחת קרקע ובהשקעה בהן, תוך שיתוף בעלי הון עצמי בהשקעותיה. הקבוצה הוקמה על ידי מומחים בעלי יותר מ-30 שנות ניסיון בתחום הנדל"ן להשבחה, ומתמקדת בניהול עסקאות נדל"ן בעלות פוטנציאל תשואה גבוה במיוחד. השקעות בנדל"ן – ובנדל"ן פיננסי במיוחד – דורשות מומחיות ושיקול דעת. לפני כל השקעה נערכות בדיקות מקיפות של הקרקעות המיועדות לבנייה עתידית, על ידי טובי המהנדסים והשמאים, במטרה להעריך את הפוטנציאל של כל עסקה. אם הבדיקה מצביעה על פוטנציאל גבוה, הקבוצה משקיעה בנכס – ומציעה ללקוחותיה …

קרא עוד
סגירת תפריט
דילוג לתוכן